GROHE | Mutfak Ve Tatlar

GROHE

GROHE, üstün teknolojilerini sürdürülebilir sistemler tasarlamak için kullanıyor Aktif çevre bilincini hem banyoda  hem mutfakta y...


GROHE, üstün teknolojilerini
sürdürülebilir sistemler tasarlamak için kullanıyor

Aktif çevre bilincini hem banyoda  hem mutfakta yararlanabilecek bir konfora dönüştüren GROHE, evlerde sağladığı tasarrufu, yeme-içme sektörüne de taşıdı. Bu kapsamda Soul Group restoranları ve Mutfak Sanatları Akademisi’ne su tasarrufu sağlayan ürünler temin ederek sektörün tasarruf ve verimlik konusundaki çalışmalarına destek oluyor.


Yaratıcı ruhunu, sürdürülebilir sistemler tasarlamak için kullanan GROHE,  çığır açan
teknolojilerini sorumluluk duygusu ve sürdürülebilirlik konusundaki farkındalığı yükseltmek
amacıyla hayata geçiriyor. Bu bakış açısıyla GROHE, Türkiye’de Soul Group ve MSA ile işbirliği
yaparak, yeme-içme sektöründe de su tasarruflu ürünler kullanılmasına öncülük ediyor. Böylece, çevre
ve enerji kaynaklarının, bilinçli ve ekonomik kullanılmasına destek veriyor.


GROHE, evlerde sağladığı tasarrufu, yeme-içme sektörüne taşıdı
Live!Center İstanbul’da gerçekleştirilen etkinlikte konuşan GROHE Türkiye ve Doğu Akdeniz
Bölgesi Pazarlama Müdürü Tipi Ergün, su gibi değerli bir doğal kaynağın geleceğini güvence altına
almak için verdikleri WaterCare® sözüne dikkat çekerek, şunları söyledi:

“Geliştirdiğimiz ürünlerle, konfordan taviz vermeden suyun ve enerjinin tasarruflu bir
şekilde kullanılmasına öncülük ediyoruz. Soul Group restoranları ve Mutfak Sanatları Akademisi’ne
su tasarrufu sağlayan ürünler temin ederek evlerde sağladığımız tasarrufu yeme-içme sektörüne
taşıdık. Bu sayede Soul Group ve MSA ile birlikte kaynakların verimli kulllanımına yönelik
farkındalık yarattığımıza inanıyorum. Bu farkındalık çarpan etkisiyle daha da büyüyerek,
güçlenecek.”


GROHE, Soul Group ve Mutfak Sanatları Akademisi ile yaptığımız işbirliği kapsamında, musluk
suyunu, bakteri ve suyun tadını bozan tüm maddelerden arındırarak, temiz içme suyuna
dönüştüren GROHE Blue® ve birçok su tasarruflu ürün temin etti.

Soul Group Yönetim Kurulu Başkanı, Turizm Restoran Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği 
Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda "Yeşil Nesil Restoran Hareketi’nin de öncüsü Aslı Pasinli
ise konuşmasında GROHE’nin teknolojisi ve ürünleri ile Türkiye’nin ilk Yeşil Nesil Restoranı
La Mancha’nın destekçisi olduğu için, teşekkürlerini iletti.

Pasinli, Soul Group restoranlarında GROHE Blue® kullanılmaya başlanmasıyla elde edilen tasarrufu
şöyle özetledi: “Ayda ortalama 8 bin kişinin ziyaret ettiği Soul Group restoranlarımızda atık
şişe tasarrufumuz yılda  yaklaşık 30 bin şişe. 1 litre şişe su üretimi için, 7 litre su harcandığı ve
su şişelerinnin taşınmasında kullanılan araçların yarattığı karbon salınımı göz önüne
alındığında sağlanacak su tasarrufu ile plastik atıkların önüne geçmek, doğal kaynakları korumak
ve
enerji tasarrufu sağlamak için geliştirilen GROHE Blue® teknolojisinin değeri de ortaya çıkıyor.”
                                                                                                              
Mutfak Sanatları Akademisi Genel Müdürü Sitare Baras ise en önemli kaynaklardan olan
suyu,
GROHE ürünleri sayesinde çok daha efektif kullandıklarını belirterek şunları söyledi:

Mutfaklarımızda GROHE’nin fotoselli bataryalarını, perlatörlerini ve GROHE Blue®’yu
kullanmaya başlamamızla;   4 kişilik bir ailenin altı ayda harcadığı su miktarı kadar aylık su
tasarrufu sağlamış olduk. Bu proje ile hem MSA'dan mezun olup ile her yıl sektöre giren 700’den
fazla profesyonel şef adayına, hem de su tasarrufunu evine de taşıması için yılda 8 binin üzerinde
MSA workshop katılımcısına su tasarrufu konusunda bilgi sağlamaya ve    ve su tasarrufu ile
ilgili farkındalık oluşturmaya çalışıyoruz. 

GROHE Blue®, 1.5 litrelik 400 şişenin atık olarak çöpe gitmesini engelliyor
GROHE’in yenilikçi yaklaşımının son örneği olan GROHE Blue®, biri filtrelenmiş, diğeri filtrelenmemiş
su için iki ayrı iç su yoluna sahip ve ürünün filtre kartuşu 600 litreye kadar suyu arıtarak ağır
metaller, kireç veya klor tadı olmayan arıtılmış, tazeleyici bir tat deneyimine dönüştürüyor. 600 litre
suyu arıtabilen tek bir filtre, şişe atığı konusunda karbon salınımını engelleyerek 1.5 litrelik 400
şişenin atık olarak çöpe gitmesini ve çevreyi kirletmesini önlüyor. GROHE Blue® bu çerçevede pet
şişe üretimi ve  dağıtımı sırasındaki karbon salımınının azaltılmasına da katkıda bulunuyor.

Bu yenilikçi ve çevreci özelliklere sahip GROHE Blue® Alman Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde
‘Kaynak Verimliliği’ özel ödülünü almaya hak kazandı. Aynı zamanda su filtreleme sistemi ile elde
edilen içme suyunun analizi sonucunda, Göttingen Üniversitesi'nden “Litre başına en az karbon
alınımı“ belgesi aldı.

GROHE Live!Center İstanbul, Doğu Akdeniz, Ortadoğu ve Afrika bölgesinde ilk
GROHE, Live!Center İstanbul’u geçtiğimiz aylarda müşterilerinin ve iş ortaklarının beğenisine
sundu.
2 bin metrekare genişliğindeki tesis, çok sayıdaki GROHE ürününün kurulu olduğu ve uygulamalı
olarak sergilendiği 350 metrekarelik sergi alanına sahip. Live!Center İstanbul, ilham arayışında
olan profesyonellere ve çözüm arayışında olan müşterilere, GROHE’nin inovatif tasarım seçenekleri
ve mükemmel kalitesinden örnekler sunuyor.

GROHE Live!Center İstanbul, aynı zamanda bir müze niteliği taşıyor. GROHE’nin DNA’sını temsil
eden tasarım, sürdürülebilirlik ve teknoloji alanındaki ödüllü ürünlerin, ilk’lerin ve sektöre
kazandırdığı inovasyonların sergilendiği GROHE Live!Center İstanbul, GROHE ofislerini, depolarını,
büyük bir eğitim odasıyla iki ayrı toplantı salonunu, laboratuvar ve profesyonel eğitim ve
uygulama alanını bünyesinde barındırıyor.

Live!Center tasarımı, ilhamını Türkiye ve bölgesinden alıyor
Live!Center tasarımı, hem GROHE’nin, hem de Türkiye ve bölgesinin özelliklerini yansıtıyor.
Örneğin koridor Kapalı Çarşı’dan ilham alırken, Selçuklu tasarımlarına sahip elle işlenmiş büyük
ahşap kapılar bulunuyor. Sıcak ve davetkâr bir atmosfer yaratmak için kullanılan doğal
malzemelere önem verilen Live!Center’ın kafe alanında Türk hamamları ve İstanbul sokaklarına
özgü
tipik çeşme alanları da yer alıyor. Ayrıca kafe alanında masif ceviz ve gerçek deri
malzemelerin kullanıldığı, çağdaş Türk tasarımcılara ait mobilyalar keyifli bir dinlenme alanı sunuyor.


“Master Of Technology” (MoT)
GROHE tasarımlarının yanısıra on yıllardır ürünlerinin mükemmeliyeti ile sektör lideri olarak da
övgü topluyor. GROHE, şirketin teknolojideki köklü liderliğine vurgu yapan yeni
“Teknoloji Uzmanları-MOT“ marka kimliği teknolojilerin arkasındaki insanlara ve somut ürün
faydalarına odaklanırken, markanın köklü teknolojik yeniliklerine imza atma geleneğine de vurgu
yapıyor. “Master Of Technology’’ konseptinin ardındaki fikir aslında GROHE’nin 140 yıllık bir
geleneğinin sonucu. GROHE 140 yıldır, çığır açıcı inovasyonları, fark yaratan kaliteyle biraraya
getiriyor. GROHE’nin DNA’sından gelen bu ruh, en son teknolojileri en yüksek kalite standartları
ve sürdürülebilirlik gereksinimlerini bir araya getirirken aynı zamanda eşsiz bir tasarım da
sunuyor.
OHE hakkında
GROHE dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır. GROHE Group, global GROHE markası kalite,
teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan
marka değerlerinden güç almaktadır.

GROHE’nin dünya çapında 6.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık
olarak 2.400'dür. GROHE, Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip. GROHE,
banyo
ve mutfak ürünleri portfolyosuyla, 2014 yılında 1,2 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.
Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının
yüzde
85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.

LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. Nisan 2015 tarihinden itibaren
geçerli
olmak üzere LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine
entegre edilecektir. GROHE, LWTG içinde bağımsızlığını sürdürecektir.

Soul Group hakkında
Türkiye çapında ve uluslararası alanda 10’dan fazla ödüllü, 2003’den beri hizmet veren Ortaköy Banyan’ı
bünyesinde bulunduran Soul Group, 2012 yılında Kuruçeşme’de eski bir şarap imalathanesini restore ederek, Boğazın en
güzel köşelerinden biri olan Kuruçeşme’de 2700 metrekare alanda La Mancha, İncirli Şaraphane, Kydonia, Soul Room,
Wine Library olarak İstanbul’a 5 farklı mekan daha kazandırdı. Birbirini tekrar etmeyen, zincir olmayan, özenli ama
abartılı olmayan, ruhu besleyen rahat butik mekanlar yaratma hayaliyle yola çıkan Soul Group’un mekanlarında
hissedilen otantikliğin arkasında yatan bu felsefe, tüm markalarında hissediliyor. 

DAHA FAZLA LEZZET

su tasarrufu 6346843193338433429

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item