TEREYAĞLI PEYNİRLİ YUMURTA | Mutfak Ve Tatlar

TEREYAĞLI PEYNİRLİ YUMURTA

TEREYAĞLI PEYNİRLİ YUMURTA Biz okula giderken canım annem kahvaltılarda  tok tutsun diye  bu yumurta tarifini yapardı... Tabii o zamanl...



TEREYAĞLI PEYNİRLİ YUMURTA
Biz okula giderken canım annem kahvaltılarda  tok tutsun diye  bu yumurta tarifini yapardı... Tabii o zamanlar her şey katıksız, doğaldı... lezzeti bambaşka olurdu... Ben hala köy yumurtası kullanmaya çalışıyorum....Tereyağı yerine margarin kullanabilirsiniz ama aynı lezzeti vermez....Eminim herkes bu tarifi biliyordur ama ben sadece hatırlatmak istedim... AFİYET OLSUN


·         MALZEMELER:
·         Yumurta ( Ben köy yumurtası kullanıyorum.).
·         tereyağı
·         peynir
·         Arzuya göre
·         tuz ( Peyniriniz tuzluysa tuz eklemenize gerek yoktur).
·         karabiber
·         pul biber
·         YAPILIŞI:
·         Bir tavaya yeteri kadar tereyağını alalım. ( Ben 2 adet yumurta için 1 tatlı kaşığı tereyağı kullanıyorum).
·         Yağ eriyince  yeteri adar peyniri ekleyelim,ezelim.
·         Yumurtları ilave edelim ve  çatal yardımıyla karıştıralım.
·         Kısık ateşte pişirmenizi öneririm.
·         Çok fazla ıslaklığı gitmeden  pişirme işlemine son veriniz.
·         Arzu ederseniz üzerine karabiber ve pul biber serpebilirsiniz.

·         AF,YET OLSUN

DAHA FAZLA LEZZET

yumurta 1413878314168406624

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item