SİRKELİ BÖREK | Mutfak Ve Tatlar

SİRKELİ BÖREK

SİRKELİ BÖREK Kahvaltı ve ikindi çayları için uygun bir tariftir...Şimdiden  gelecek soruları biliyorum ve yanıtlıyorum :) Hayır, hamur...



SİRKELİ BÖREK
Kahvaltı ve ikindi çayları için uygun bir tariftir...Şimdiden  gelecek soruları biliyorum ve yanıtlıyorum :) Hayır, hamurumuz sirke kokmuyor, limon suyu ekşi bir tat yapmıyor...İçi yumuşak dışı kıyır, harika böreklerimiz ...Herhangi bir iç malzeme kullanabilirsiniz...İç malzeme kullanmadan  boş olarak ta kızartabilirsiniz...


·         MALZEMELER:
·         2 adet yumurta
·         1 su bardağı yoğurt
·         yarım çay bardağı sirke
·         1 tatlı kaşığı limon suyu
·         1 tatlı kaşığı tuz
·         1 paket kabartma tozu
·         3,5- 4 su bardağı un
·         İç malzemesi için:
·         peynir
·         Kızartmak için :
·         Sıvı yağ
·         YAPILIŞI:
·         Yoğurma kabının içine yumurtaları, yoğurt, sirke ve limon suyunu alalım, karıştıralım.
·         Üzerine  azar azar unu ve kabartma tozunu  ekleyelim.
·         Tuzu ilave edelim.
·         Ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğuralım
·         Tezgaha un serpelim.
·         Hamuru merdane yardımıyla çok inceltmeden açalım.
·         Ben komposto kasesi ile yuvarlaklar kestim.
·         Sizler dilediğiniz şekillerde kesebilirsiniz.
·         Kestiğimiz yuvarlağın  üzerine  peynir koyalım. (Maydanoz da ilave edebilirsiniz. Evde kalmadığı için ben kullanmadım.)
·         Ve ikiye katlayalım.
·         Uç kısımlarının açılmaması ve dekorlu olması  için uçlarını çatal bastırarak kapatalım.
·         Kızgın sıvı yağda böreklerin her iki yüzünü kızartalım.
·         Kızaran börekleri havlu kağıt serilmiş servis tabağına alalım.
·         Tercihen sıcak servis yapalım.

·         AFİYET OLSUN






DAHA FAZLA LEZZET

yumurta 5857034139489209148

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item