CEVİZLİ KÖZ PATLICAN | Mutfak Ve Tatlar

CEVİZLİ KÖZ PATLICAN

CEVİZLİ KÖZ PATLICAN Mezeler davet masalarının vazgeçilmezidir. Ben yaz- kış patlıcan mezelerini soframdan eksik etmeyenlerdenimdir...





CEVİZLİ KÖZ PATLICAN
Mezeler davet masalarının vazgeçilmezidir. Ben yaz- kış patlıcan mezelerini soframdan eksik etmeyenlerdenimdir. Ana yemek olmasın bir patlıcan ezmesi kızarmış ekmek eşliğinde  bana yeterlidir.Ceviz birçok mezeye yakıştığı gibi  bu tarife de çok yakışıyor.
 MALZEMELER:

 3 adet orta boy patlıcan
 3-4 adet yeşil biber ( Ben acı kullandım.)
 Yarım su bardağı iri çekilmiş ceviz
 3-4 diş sarımsak
 2 yemek kaşığı zeytinyağı
 1- 1,5 su bardağı yoğurt ( Susuz yerinden)
 Tuz- karabiber- pul biber
 YAPILIŞI:
 Patlıcanları ve biberleri közleyelim ve temizleyelim. İnce kıyım doğrayalım. Bir kapta ezilmiş sarımsak,tuz ve yoğurdu güzelce karıştıralım. Patlıcan ve biberleri yoğurdun içine ilave edelim. Karabiber ve ceviz ekleyip karıştıralım. Servis tabağına alalım,üzerine zeytin yağını gezdirelim. Arzuya göre ceviz ve pul biberlerle süsleyelim. AFİYET OLSUN

DAHA FAZLA LEZZET

Yoğurt 4052502765656278008

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item