TAVUK PİRZOLA | Mutfak Ve Tatlar

TAVUK PİRZOLA

Çok pratik lezzetli bir tariftir. Sakın  evde mangal yapamıyoruz diye üzülmeyin. Bu tarifte tavuk aynı ızgara ...











Çok pratik lezzetli bir tariftir. Sakın  evde mangal yapamıyoruz diye üzülmeyin. Bu tarifte tavuk aynı ızgara tadında oluyor. Ben garnitür için  en sevdiklerimi kullandım. Tabii ki, patates kızartması, kaşarlı mantar dolması, ve domates-  biber:))
TAVUK BİFTEK




MALZEMELER
Tavuk biftek veya tavuk pirzola ( Ben bu kez tavuk pirzola kullandım.)
MARİNE ETMEK İÇİN:
yeteri kadar sıvı yağı- karabiber- kırmızı toz biber- kekik veya sevdiğiniz diğer baharatlar
GARNİTÜR OLARAK:
patates kızarması
 mantar dolması
domates- biber
ve sizin tercihleriniz
KIZARTMAK İÇİN:Tereyağı
YAPILIŞI:
Sıvı yağı,tuz,karabiber, kekik ve kırmızı toz biberi güzelce karıştıralım. Tavuk biftekleri tek tek sosa batıralım ve en az 1 saat bu sosun içinde marine edelim. Teflon tavaya yeteri kadar tereyağı koyalım, yağ eriyince etlerimizi arkalı önlü pişirelim.Pişirirkende tuzlayalım. Domates ve biberleri de aynı tavada pişirdikten sonra sıcak servis yapalım. Mangal tadında etlerimiz  olacaktır. AFİYET OLSUN.
NOT:Mantar dolması tarifime bakabilirsiniz.Hemen hemen her misafirime yaptığım bir tariftir.

-->

DAHA FAZLA LEZZET

YEMEKLER 7090840414742551088

Yorum Gönder

  1. Ellerinize sağlık. Afiyet olsun. Çok güzel bir menü. Oğlum bayılır böyle tariflere.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar blogunuzu çok beğendim.Sizi ilgiyle izliyor ve beğeniyorum.Bende sizi kendi blogumda beklerim.
    http://anneelindenyemeklerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item