ENERJİSA FIRSATLARI İLE ELEKTRİK FATURASINDA AVANTAJLI TARİFELER

ENERJİSA FIRSATLARI İLE  ELEKTRİK FATURASINDA AVANTAJLI TARİFELER Fatura tutarınız  82 liranın üzerinde mi? İşte güzel haber! ...





ENERJİSA FIRSATLARI İLE  ELEKTRİK FATURASINDA AVANTAJLI TARİFELER

Fatura tutarınız  82 liranın üzerinde mi? İşte güzel haber!


Yaşamımızdaki bazı şeylerin kıymetini olmadığı zaman anlarız genellikle. Bana sorarsanız bunların en önde geleni elektrik! Çünkü elektrik yoksa ışık yok, buzdolabı yok, televizyon yok, internet yok,  üretim yok vs.. Kısaca günümüz insanı için elektriğin yokluğu hayatın durması demek.

Evde bulunan bir çok elektrikli ev aletleri hayatımızı kolaylaştırıyor fakat benim gibi her gün fırın, saç kurutma makinası gibi yüksek elektrik tüketen  araçları kullanıyorsanız 3 haneli elektrik faturasının gelmesi kaçınılmaz oluyor.

İnsan en çok tasarrufu  en çok kullandığı şeyden yapar. Yukarıda bahsettiğimiz gibi elektrik artık günlük hayatımızın vazgeçilmezi ve her ay düzenli olarak ödediğimiz bir fatura.

Bulunduğunuz çevrede tek bir market varsa o marketin belirlediği fiyattan ürünü almak zorunda kalırsınız. Eğer market  birden fazla olursa  aralarındaki fiyat rekabeti bizlere avantaj olarak yansır. Elektrik piyasasında bu avantajlardan faydalanmanın adı Serbest tüketicidir.



Serbest tüketici olup Enerjısa avantajlı tarifelerinden faydalanma şansına sahipsiniz.

Avantajlı Tarifeler İçin Serbest Tüketicilik İşlemler:

Elektrik tüketiminiz 2400 kWh yani aylık ortalama faturanız 82 TL ve üzerinde ise Enerjisa ile serbest tüketiciliğin avantajlarından kolaylıkla faydalanın, Enerjisa ile kazanın.

Enerjisa’nın avantajlı tarifelerinden faydalanmak çok kolay. Başvurunuzu Whatsapp üzerinden veya başvuru formu üzerinden iletebilirsiniz.

Whatsapp için 0530 811 00 00 numaralı Enerjisa Whatsapp Hattını * akıllı telefonunuza kaydedin, elektrik faturanızın fotoğrafını çekin, Whatsapp’tan  gönderin, hafta içi 08:30 – 17:30 saatleri arasında sizi arasınlar.. Böylece olduğunuz yerden kolayca avantajlı tarife işlemlerinizi gerçekleştirin.

  • 0530 811 00 01 ve 0530 811 01 01 numaralı hatlar da Enerjisa serbest tüketicilik işlemleri için kullanılmaktadır.

Başvuru formu için burayı tıklayınız.

Serbest tüketici olmanın avantajları?

Elektrik satın alırken en uygun fiyat alternatiflerini kendi ihtiyaçlarınıza göre özel olarak şekillendirebilirsiniz. Eğer serbest tüketici olma hakkınızı kullanmazsanız sadece bağlı olduğunuz bölgenin görevli tedarik şirketinden elektrik enerjisi satın almak zorunda kalırsınız. Bu nedenle tükettiğiniz elektrik, Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenen tarifeler üzerinden faturalandırılır.

Nasıl serbest tüketici olunur?

EPDK her yıl Ocak ayında toplam bir yıllık enerji tüketimi limiti belirlemektedir. Bu limit ve üzerinde elektrik faturası ödeyen herkes serbest tüketici olmaya hak kazanır.  2017 yılında limit yıllık 2400 kWh tüketim ile aylık ortalama 82 TL olarak belirlenmiştir.

Serbest tüketici olduktan sonra tedarikçi değiştirebilmek mümkün müdür?

Evet, mümkündür. Ancak yeni bir sözleşme yapılmadan önce mevcut tedarikçiye karşı tüm yükümlülüklerin yerine getirilmiş olması gerekir.

Eski tedarikçi ile sözleşme sona erdikten sonra süreç nasıl işler?

Sözleşme sona erdiğinde eski tedarikçi ilgili yerlere başvuruda bulunur. Bu başvuru süresince mevcuttaki yeni tedarikçi size elektrik hizmeti vermeye devam eder, bu süreçte herhangi bir elektrik kesintisi söz konusu değildir.

Eski sözleşme sona erdikten sonra başka bir tedarikçi ile sözleşme yapılmazsa elektrik kesilir mi?

Hayır, kesilmez. Tedarikçi ile anlaşma son bulduğunda  bölgenizdeki görevli tedarik şirketi elektrik hizmeti vermeye devam eder.

Elektrikler kesildiği zaman neler yapılması gerekir?

Elektrik hizmetinde çıkan sorunlardan, ilgili elektrik dağıtım şirketi veya TEİAŞ sorumludur. Çünkü Elektrik Piyasası mevzuatı gereği, tedarikçi ile sözleşme ilişkisi sadece elektrik enerjisinin satışıyla ilişkilidir. Tedarikçilerin görevi abonelerin fatura bedelleri için fiyat alternatifleri sunmaktadır.

Tarife ücretlendirmesinde değişiklik olduğunda aboneye bilgilendirme yapılır mı?

Tarife ücretlendirmesinde herhangi bir değişiklik olduğunda Enerjisa aboneye en az 30 gün önceden e-posta, SMS gibi dijital veya posta, fatura altı bilgilendirme gibi basılı kanallar ile bildirir.


Bu değer 2017 yılı baz alınarak hesaplanmıştır.

DAHA FAZLA LEZZET

NEW 8587018494215420919

Yorum Gönder

  1. En çok tassaruf en sık kullanılan alanlarda olur. Bu faydalı paylaşım için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Elektrik faturası sanırım her evde en yüksek fatura oluyor.Hemen inceliyorum Selma'cığım..Teşekkürler..

    YanıtlaSil

emo-but-icon

.........

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

Email Takip

Translate

item