"DOAL" MEYVE PAZARA SUNULDU

                                            “Doal” Meyve Pazara Sunuldu Kimbilir ne kadar zaman oldu taptaze, ısırdığınızda içinden ca...

                                           “Doal” Meyve Pazara Sunuldu
Kimbilir ne kadar zaman oldu taptaze, ısırdığınızda içinden canlılık fışkıran kütür kütür bir elma ya da sulu sulu bir şeftali yiyeli?
Türkiye' nin en büyük meyve bahçesinden gelen "DOAL"meyveler ile özlediğimiz tazelik ve saflığı bizlere sunuyor!

Türkiye’nin ilk sertifikalı meyve markası Doal, Anadolu Etap uzmanlığı ve güvencesiyle pazara sunuldu.
Doal, iki yıl içinde pazarın akla gelen ilk meyve markası olmayı hedefliyor

Ülkenin en büyük meyvecilik ve meyve suyu projesini hayata geçirmek üzere 2009 yılında kurulan Anadolu Etap, altı yıllık çalışmanın ardından Türkiye’nin ilk sertifikalı meyve markası Doal’ı pazara sundu. Doal markası ile satışı yapılan meyveler, uluslararası GlobalG.A.P ve İyi Tarım Uygulamaları sertifikalarına sahip, Duyarlı ve Kontrollü Tarım uygulamaları ile yetiştiriliyor.

Anadolu Etap’ın hem kendi çiftliklerinde yetiştirilen hem de kontrolündeki bahçelerden temin edilen ve Doal markası ile satışa sunulan meyveler, 600 farklı aktif maddenin kontrol edildiği testlerle analiz ediliyor. Doal markalı meyveler, titizlilikle yürütülen tüm analiz süreçlerinden başarı ile geçiyor.

Doal marka lansman toplantısında konuşan Anadolu Etap Genel Müdürü Demir Şarman, sağlıklı nesiller için sağlıklı meyveler yetiştirme misyonu ile faaliyetlerine başladıklarını söyleyerek, “Anadolu Etap’ın, ilk fidan dikimini 23 Nisan 2011 tarihinde gerçekleştirdik. Bugün itibariyle 25 bin dekar alanda kurulu altı çiftlikte 3 milyon 500 bin dikili meyve ağacına ulaştık” dedi.

Demir Şarman şöyle devam etti: “Anadolu Etap olarak yatırım tutarımız 290 milyon dolara ulaştı. Tarım, yatırım geri dönüşü uzun zaman alan ancak ülkemiz için önemli ve bizim inandığımız bir sektör. Hedeflerimiz doğrultusunda yatırımlarımıza devam ediyoruz. Kuruluş

hedeflerimizden biri olan, Türkiye’nin ilk sertifikalı meyve markası Doal’ı bugün itibariyle pazara sunduğumuzu bildirmekten büyük mutluluk duyuyorum. Anadolu Etap olarak, söz verdiğimiz gibi tüketicilerimizin hem çocukları hem de kendileri için doğallığından şüphe duymadan, güvenle tüketebilecekleri bir meyve markası oluşturduk. Meyve hem ekonomi hem de beslenmedeki yeri itibariyle Türkiye için son derece önemli. Yıllık meyve üretimi 18 milyon ton. Türkiye İstatistik Kurumu verisine göre, yıllık kişi başı meyve tüketimi ise 120 kilogram. Bu rakam, 74 kilogram olan dünya ortalamasının üstünde. Araştırmalarımıza göre ülkemizdeki meyve tüketiminin yüzde 60’ı çocuklu aileler tarafından yapılıyor. Doal markası ile tüketicilerimize, Türkiye’nin en büyük meyve bahçesinden en saf haliyle meyveyi sunmayı; Anadolu Etap uzmanlığı ve güvencesiyle taahhüt ediyoruz” dedi. Demir Şarman orta vadede Doal markasıyla 200 bin tonluk satış hacmine ulaşmayı hedeflediklerini de söyledi.
 Anadolu Etap Pazarlama Müdürü Aslıhan Kaya


Sağlıklı Beslenme ve Diyet Uzmanı Dilara Koçak keyifli anlatımı ile  meyve tüketiminin önemini bir kez daha vurguladı...




İstanbul’daki zincirlerde satışa başlandı
Tüm tüketicilerin doğallığından şüphe duymadan, gönül rahatlığı ile yiyebileceği Doal markalı meyvelerin satışı, İstanbuldaki Migros ve Carrefour gibi zincir marketlerde başladı. Yaz döneminde ise Türkiye genelindeki tüm ulusal zincirlerde yerini almaya başlayacak Doal markalı meyveler, ayrıca seçkin hal noktalarındaki toptan satışlar aracılığıyla, önde gelen manavlarda da satılacak.

Doal, bölünmüş arazi yapıları nedeniyle küçük ve orta ölçekli üreticilerin yer aldığı, markalaşmanın olmadığı Türkiye pazarında tüketicilerin doğal ve güvenilir meyve markasına olan ihtiyacına cevap verecek. Anadolu Etap, Doal’ın sertifikalı meyve markası bilincini oluşturarak, iki yıl içinde pazarda ilk akla gelen meyve markası olmasını hedefliyor.  

Anadolu Etap hakkında
Anadolu Grubu, Özgörkey Holding ve Brezilyalı Cutrale Grubu işbirliği ile 2009 yılı sonunda kurulan Anadolu Etap, Avrupa'nın önde gelen meyve suyu ve taze meyve firmalarından birisi olma stratejisiyle faaliyetlerini sürdürmektedir.
Kendi fabrikalarında oluşan yüksek kaliteli hammadde ihtiyacını ve taze meyve sektöründeki talebi karşılamak amacıyla 2010 yılında plantasyon yatırımlarına başlamıştır. İlk fidan dikimini 23 Nisan 2011 tarihinde gerçekleştiren Anadolu Etap, Ekim 2015 itibariyle beş farklı bölgede 25.000 dekar alanda kurulu altı çiftliğinde 3,5 milyon dikili meyve ağacına ulaşmıştır.

Anadolu Etap 2020 yılında 50.000 dekar arazi üzerinde 10 milyon meyve ağacına ulaşmayı hedeflemektedir. Çiftliklerde vişne, kayısı, armut, elma, erik, kiraz, şeftali, nektarın ağaçlarının dikimi yapılmakla birlikte deneme bahçelerinde onlarca çeşit meyve çeşidi ve cinsi farklı ve yeni metotlar uygulanarak yetiştirilmektedir. Türkiyenin en büyük meyvecilik projesi olan Anadolu Etap Ağustos 2014te Sürdürülebilir Tarım Uygulamaları İlkelerini yayınlayan ilk şirket olmuştur.

TÜRKİYE VE MEYVE

·        Yıllık 18 milyon ton dolayındaki Türkiye meyve üretiminin büyük kısmını bölünmüş toprak yapısı nedeniyle küçük ve orta ölçekli üreticiler yapıyor.

·        Yapılan araştırmalara göre Türkiye’de meyve sağlıklı beslenmenin çok önemli bir parçası olarak kabul ediliyor. Türkiye’de meyve tüketimi, beslenme piramidinde yaklaşık yüzde 14 olan oranıyla oldukça önemli bir yere sahip.

·        Türkiye İstatistik Kurumu verisine göre, yıllık kişi başı meyve tüketimi 120 kilogram; bu rakam, 74 kilogram olan dünya ortalamasının üstünde.

·        Türkiye’deki toplam meyve tüketiminin yüzde 60’ı çocuklu aileler tarafından yapılıyor.

ANADOLU ETAP

·        Anadolu Etap, 2009 yılında Anadolu Grubu, Özgörkey Holding ve dünyanın en büyük portakal suyu üreticilerinden Brezilyalı Cutrale Grubu’nun güç birliğiyle, Türkiye’nin en büyük meyvecilik ve meyve suyu üretimi projesini hayata geçirmek üzere kuruldu.

·        Çiftliklere ilk fidan 23 Nisan 2011 tarihinde dikildi.

·        Ekim 2015 tarihi itibariyle beş farklı bölgede, 25 bin dekar alanda kurulu altı çiftlikte, 3 milyon 500 bin dikili meyve ağacına ulaşıldı. Ekili alanların büyüklüğü 3 bin 500 futbol sahasına denk geliyor.  

·        Anadolu Etap çiftliklerinde şeftali, nektarin ve elma başta olmak üzere armut, nar, vişne, kiraz, kayısı, portakal ve erik olarak toplam 10 farklı meyvenin 150 cinsi yetiştiriliyor. Deneme bahçelerinde ise yüzlerce meyve çeşidi ve cinsleri mevcut.
DOAL

·        Doal markalı meyveler, tüketicilerin hem çocukları hem de kendileri için doğallığından şüphe duymadan, güvenle tüketebilecekleri Türkiye’nin ilk sertifikalı bir meyve markası.

·        Doal tüketcilere Türkiye’nin en büyük meyve bahçesinden en saf haliyle meyveyi sunmayı, Anadolu Etap uzmanlığı ve güvencesiyle taahhüt ediyor.

·        Doal markalı meyveler uluslararası gereçerliliği olan GlobalG.A.P ve Türkiye’de geçerli olan İyi Tarım Uygulamaları sertifikalarına sahip;  Duyarlı ve Kontrollü Tarım uygulamaları ile yetiştiriliyor.

·        Anadolu Etap’ın hem kendi çiftliklerinde yetiştirdiği, hem de kontrolündeki bahçelerden temin edilen ve Doal markası ile satışa sunulan meyveler, 600 farklı aktif maddenin kontrolünün yapıldığı testlerle analiz ediliyor.

·        Doal markalı meyveler İstanbul’daki Migros ve Carrefour gibi zincir marketlerde satılmaya başladı.

·        Yaz döneminde ise Türkiye genelindeki tüm ulusal zincirlerde yerini almaya başlayacak. Ayrıca seçkin hal noktalarındaki toptan satışlar aracılığıyla, önde gelen manavlarda da satılacak.


·        Türkiye’nin en büyük meyve bahçesinden en saf haliyle meyve taahhüdü veren Doal’ın hedefi, sertifikalı meyve markası bilincini yaratmak ve iki sene içinde tüketiciler nezdinde akla gelen ilk meyve markası olmak.  

Ve lansmandan bir kaç kare
Koru İstanbul'un lezzetli açık büfesi tüm konuklardan tam not aldı...






Bu keyifli lansman  için "Doal" Meyve ve Excel İletişime çok teşekkür ederiz.
SELMA MOLLAOĞLU

DAHA FAZLA LEZZET

NEW 7700120297062747571

Yorum Gönder

  1. Çok sevindirici bir haber oldu benim için. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle markaları seviyorum ve kesinlikle çoğalmalı (:

    YanıtlaSil
  3. Yayılarak çoğalması gereken bir haber .Fotoğraflar süper:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yeni markayı mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler.. Sevgiler..

    YanıtlaSil

emo-but-icon

.........

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

Email Takip

Translate

item