SOSİSLİ YUFKALI ÇITIRLAR | Mutfak Ve Tatlar

SOSİSLİ YUFKALI ÇITIRLAR

</ SOSİSLİ YUFKALI ÇITIRLAR Cips gibi çıtır çıtır börekçikler ...Sıcak sıcak nefis oluyor...Ben Palivor Çiftliği n'den dana so...


</ SOSİSLİ YUFKALI ÇITIRLAR
Cips gibi çıtır çıtır börekçikler...Sıcak sıcak nefis oluyor...Ben Palivor Çiftliği n'den dana sosis kullandım...Katkısız doğal ürünler...
Bu tarifte malzeme oranlarını yazmadım...Ne kadar istiyorsanız o kadar malzeme kullanınız...Yalnız 1 adet yufkadan baya bir börek çıkıyor...İster kahvaltıya...ister 5 çayına... ister içeceklerin yanına aperatif olarak yapabilirsiniz... Afiyet olsun...

·         MALZEMELER:
·         sosis
·         yufka
·         kürdan
·         Kızartmak için:
·         sıvı yağ
·         YAPILIŞI:
·         Gazoz veya su kapağı ile yufkadan  yuvarlaklar kesiniz.
·         Sosisi ince ince yuvarlak  dilimleyin.
·         Daha sonra 1 adet  kürdana 3 adet yufka bir adet sosis takın ve kürdanın bitimine kadar bu işlemi tekrarlayın.
·         Tüm  malzemeye bu işlemi uygulayın.
·         Bir tavaya sıvı yağı alın ve kızdırın.
·         Kızmış yağda börekleri kızartın.
·         Fazla yağını alması için havlu kağıt serilmiş tabağa kızaranları alın.
·         Servis tabağında servis yapın.

·         AFİYET OLSUN




DAHA FAZLA LEZZET

yufkadan cips 8047819476657353054

Yorum Gönder

  1. Hem çok şık hemde çok lezzetli görünüyor.elinize saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim....Sevgiler :)

      Sil
    2. Çok güzel bir blog emeğinize sağlık takipteyim sevgiler..

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel görünüyor ne güzel bir kahvaltılık ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bu tarifi severek yapanlardanım :) Elinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Mrb selma hanım blog oyunundan gelmiyorum hem siteye katıldım ayrıca google artıdanda takıpteyım sevgılerımle
    http://pinarinkazani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Dantela gibi işlemişsin. Sadece lezzet olarak kalmayıp sunum olarak da harika görünüyor. Ellerine emeğine sağlık selmacığım..

    YanıtlaSil
  6. Keşke az önce gelseydim..Kahvaltıya iki şiş alırdım..Elinize sağlık sunum önemlidir görseli cezbedicidir değilmi.

    YanıtlaSil
  7. Bizim çocukların doğum günlerinde çok sevdikleri bir sosisli börek... görüntü harika :)))
    ellerinize sağlık... Uzun süredir takipteyim zaten... sevgiler selma hanım:)

    YanıtlaSil
  8. Yağda kızartman süper düşünce. Ellerine sağlık. Deneyeceğim ben bunu. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar
    Ellerinize sağlık harika görünüyor ve ilk pazar kahvaltımızda eşime yapacağım inş.

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. Bunlara bayıldım :)
    Ellerinize sağlık banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık ben sizi sürekli takipteyim. Çok güzel Şeyler yapıyorsunuz sevgiler

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item