AKILLI CİHAZLAR TURKCELL' DE | Mutfak Ve Tatlar

AKILLI CİHAZLAR TURKCELL' DE

Yemek blogu yazarıyım...yazdıklarımı hem  MutfakveTatlar.blogspot.com   hem Mutfağımdaki Tatlar  adlı facebook sayfam da takipçilerimle pa...


Yemek blogu yazarıyım...yazdıklarımı hem MutfakveTatlar.blogspot.com  hem Mutfağımdaki Tatlar  adlı facebook sayfam da takipçilerimle paylaşıyorum...gerek kişisel işlerim gerekse işimle ilgili etkinlikler dolayısıyla dışarıda olduğum ve bilgisayar başında olmadığım zamanlarda iPhone 5 vazgeçilmezim... Benim ve işim için fotoğraf kalitesi çok önemliydi...telefon almadan  önce çok araştırdım, bir çok blogger arkadaşımın fikirlerini aldım..çoğunluk bana  iPhone 5 ' i tavsiye etti... ve iyi ki de onları dinlemişim....görsellerim artık çok daha başarılı...Siz de benim gibi Turkcell teklifleriyle faturanıza ek 24 ay taksitli olarak cihaz almanın avantajlarından faydalanmak istiyorsanız, aradığınız tüm cihazların özelliklerini  http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/iphone-5-16-gb?utm_source=selammollaoglu&utm_medium=blog&utm_campaign=1 linki tıklayarak inceleyebilirsiniz.



iPhone 5 sayesinde dışarıdayken bile takipçilerimden gelen sorulara ve isteklere hemen yanıt verebiliyorum...ayrıca yapılan etkinlikleri  o anda ( Adeta canlı yayınmışçasına) takipçilerimle paylaşmamı bana  iPhone 5 sunuyor...ve sitem daima aktif kalıyor...Dolayısıyla blog  ve sayfamın başarılı olmasında  iPhone 5 ' in katkısı çok büyük...TURKCELL'in internet ve konuşma paketlerinden biri mutlaka size uyacaktır...Yukarıda iPhone 5 ' imle ilgili faydasını gördüğüm kısa bir bölüm okuduk...fakat hayatı sanki birazda insan unsurunu içine katarak okumak gerekiyor..yani gecemizi aydınlatan (10 dakikalık bir elektrik kesintisi bile hayatımızı kaosa çevirirken )Edison' u unuttuk...bu vesileyle ampul için Edison'a ne kadar teşekkür etmemiz gerekiyorsa ...uzay filimlerinde görüp de  fantastik gördüğümüz iletişim ortamlarını bize sağladığı için Steve Jobs'a ...geniş kapsama alanlarından dolayı TURKCELL'e de şükranlarımızı sunmak, sanki daha canlı...daha inanır..daha sıcak... daha gerçekçi,...daha vefalı... yaşamış oluruz hayatımızı...
Kıymet bilelim ve hayat bize ödül olarak kıymet bilenlerle karşılaştırsın...

DAHA FAZLA LEZZET

turkcell 4464577698039606618

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item