FIRINDA KAŞARLI TAZE PATATES | Mutfak Ve Tatlar

FIRINDA KAŞARLI TAZE PATATES

FIRINDA KAŞARLI TAZE PATATES Taze patates ile yaptığım lezzetli bir tattır. Ben çok severim. Denemenizi öneririm :)




FIRINDA KAŞARLI TAZE PATATES
Taze patates ile yaptığım lezzetli bir tattır. Ben çok severim. Denemenizi öneririm :)



MALZEMELER:
Taze patates ( 1 adet patatesten 2 adet oluyor)
Kaşar peyniri
Bir parça tereyağı
Tuz- Kırmızı toz biber
YAPILIŞI:
Patatesleri kabukları ile birlikte iyice güzelce yıkayalım. Bir tencereye yeteri kadar su koyup,çok fazla pişirmeden haşlayalım.Çatalı batırın, giriyorsa haşlanmıştır. ( Patates fırına da gireceği için, çok fazla haşlamayın.)Haşlanan patatesleri kabukları ile birlikte boylamasına ikiye keselim ve yağlanmış fırın kabına sıralayalım. Patateslerin üzerlerini tuzlayıp, tereyağı sürelim.İnce dilimler halinde kesilmiş kaşar peynirini üzerlerine taşırmadan yerleştirelim. En son olarak kaşarın üzerine de kırmızı toz biberi serpip, 200 derecede ısınmış fırınımızda üzerleri kızarana kadar pişirelim.
Sıcak servis yapalım.
AFİYET OLSUN



DAHA FAZLA LEZZET

tereyağ 8531222736268317513

Yorum Gönder

  1. Ben çok severim patates ve kaşar uyumunu. Ellerinize sağlık. Bunun bir benzerini ben tavada yapıyorum. Ama kaşarların kızarması daha lezzet katmış..:) Afiyetle..

    YanıtlaSil
  2. et yemeklerinin yanında nasıl güzel oluuur :) ellerine sağlık harika görünüyor...

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item