YAZA VEDA PİKNİĞİ | Mutfak Ve Tatlar

YAZA VEDA PİKNİĞİ

 2 Eylül 2012 de Yıldız Parkında Hayatın ta kendisi  ve Misss gibinin düzenlediği YAZA VEDA PİKNİĞİ 'nde birçok blogger arkadaşlar  bi...

 2 Eylül 2012 de Yıldız Parkında Hayatın ta kendisi  ve Misss gibinin düzenlediği YAZA VEDA PİKNİĞİ 'nde birçok blogger arkadaşlar  bir araya geldik
Blogger  arkadaşların bir çoğu ile ilk kez tanışma fırsatı buldum. Her birimiz daha önce planlandığı gibi bir şeyler yapıp getirdik. Doğal,içten ve samimi bir ortamda keyifle afiyetle pikniğimizi  yaptık. Her arkadaş kendi  blogu için özveriyle çalışıyor. Birbirimizden tarifler hakkında tüyolar aldık. Birçok fotoğraflar çektik. Sizlerle bir kaçını paylaşıyorum. Yeni bir toplantıda buluşmak üzere.

.

 Blogger arkadaşlar toplu halde. Yalnız ben geç kaldığımdan  bu tabloda maalesef yokum :(







 Yıldız  parkı İstanbul' un içinde cennetten bir köşe. Burada bir araya gelmek beni çok mutlu etti. En sevdiğim mekanlardan biridir. Yeni trend Gelin ve Damat fotoğraflarının doğal ortamlarda çekilmesiymiş. İnanın ancak  50 'ye yakın çifti sayabildim park çok büyük olduğundan :)




DAHA FAZLA LEZZET

piknik 5942398262350962077

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item