DOMATES ÇORBASI | Mutfak Ve Tatlar

DOMATES ÇORBASI

DOMATES ÇORBASI Yaz- K ış demeden yaptığım bir çorbadır. Kış ayında yazdan hazırladığım  domates sosunu kullanıyorum. Mayhoş mayhoş ...



DOMATES ÇORBASI

Yaz- Kış demeden yaptığım bir çorbadır. Kış ayında yazdan hazırladığım  domates sosunu kullanıyorum. Mayhoş mayhoş tadı hoşumuza gidiyor :)



·         MALZEMELER
·         5 adet olgun domates
·         veya
·         3-4 adet domates- 1 çorba kaşığı domates salçası
·         3 çorba kaşığı un
·         yeteri kadar su veya et suyu
·         2 çorba kaşığı tereyağı veya margarin
·         Yeteri kadar tuz -karabiber
·         arzuya göre kuru nane
·         YAPILIŞI:
·         Domatesleri rendeleyelim.
·         Yağı eritelim, unu ekliyorum.
·         Un kokusu çıkana değin unu kavuralım.
·         Rende domatesi suyunu çok çektirmeden pişirelim.
·         Salçayı ekleyelim,birkaç dakika birlikte pişirelim.
·         Yeteri kadar su veya et suyu, baharatları koyup pişirelim.
·         Piştikten sonra tel süzgeçten geçirelim.
·         Bu yöntemle hazır çorba kıvamı gibi oluyor.( Arzu edenler blendırdan geçirebilir.)
·         Ben pişirirken içine çok az kuru nane de atıyorum.
·         Servis esnasında üzerine kaşar peyniri rendesi ve kuru nane ekleyebilirsiniz..
·         AFİYET OLSUN
·         NOT: Arzu ederseniz içine çok az tel şehriye ilave edebilirsiniz.

·         NOT: Bazıları 1 çay bardağı kadar süt ilave ediyor,çorbanın rengi açıldığından ben kullanmıyorum.

DAHA FAZLA LEZZET

kaşar peyniri 7864869587728963509

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item