YOĞURTLU PATATES SALATASI | Mutfak Ve Tatlar

YOĞURTLU PATATES SALATASI

YOĞURTLU PATATES SALATASI Yoğurdun ferahlığı patatesin lezzeti ile birleşince çok güzel bir tat ortaya çıkıyor. Ben yeşillik olarak de...


YOĞURTLU PATATES SALATASI
Yoğurdun ferahlığı patatesin lezzeti ile birleşince çok güzel bir tat ortaya çıkıyor. Ben yeşillik olarak dereotu kullandım ama taze soğan  veya  rende havuç da kullanılabilir.

·         MALZEMELER:
·         6 adet haşlanmış patates
·         1 kase yoğurt
·         2 yemek kaşığı mayonez
·         1 yemek kaşığı limon suyu
·         çeyrek demet dereotu
·         arzuya göre kornişon turşu
·         tuz- karabiber
·         YAPILIŞI:
·         Haşlanmış patatesleri küpler halinde doğrayalım ve geniş bir kaba alalım.
·         Ayrı bir kabın içerisinde yoğurt, mayonez ,limon suyu ve ince kıyım doğranmış dereotunu  karıştırıp baharatlarla tatlandıralım.
·         Sosu patatesle karıştıralım.
·         Arzu ederseniz  kornişon ekleyebilirsiniz.
·         Ben dekor olarak mısır kullandım.
·         AFİYETLER OLSUN

DAHA FAZLA LEZZET

Yoğurt 1011867577462360469

Yorum Gönder

  1. evet selma hanım bencede çok güzel bir lezzet çıkıyor ortaya patatese yoğurt karışınca. hafif ve lezzetli bir salata. karabiber ve pulbiber dışında başka ne gibi baharat kullanabiliriz mesela

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item