DOMATES SOSLU SPAGETTİ | Mutfak Ve Tatlar

DOMATES SOSLU SPAGETTİ

DOMATES SOSLU SPAGETTİ Patates kızartması ve  domates soslu Spagetti benim vazgeçilmezlerimdendir :) Özellikle yaz aylarında tarla d...




DOMATES SOSLU SPAGETTİ
Patates kızartması ve  domates soslu Spagetti benim vazgeçilmezlerimdendir :) Özellikle yaz aylarında tarla domatesi kullanarak domates soslu makarnayı çok sık yapmaya çalışırım. Yanında ise taze naneli Cacık.

·         MALZEMELER:
·         yarım paket spagetti
·         5-6 adet sulu ve olgun kırmızı  domates
·         2 diş sarımsak
·         1,5 yemek kaşığı tereyağı
·         yeteri kadar zeytinyağı- tuz
·         YAPILIŞI:
·         Domateslerin kabuklarını soyalım ve  rendeleyip, tencereye alalım.
·         Sarımsak, tuz, tereyağı ve yeteri kadar zeytinyağını ilave ederek, domates sosunun SUYUNU ÇOK ÇEKTİRMEDEN pişirelim.
·         Geniş bir tencereye  su ve yeteri kadar tuz, çok azda sıvı yağ koyup, kaynatalım.
·         Kaynayan suya spagettileri ister kırmadan ister ortasından kırarak atalım.
·         İlk bir kaç dakika sürekli karıştıralım ki birbirine yapışmasın.
·         Makarnanın pişip pişmediğini anlamak için, tencereden bir makarnayı alalım, eğer kolaylıkla kesilebiliyorsa makarnamız pişmiş demektir.
·         Yalnız makarna çok da diriliğini kaybetmesin.
·         Haşlanan makarnaları bir süzgece alalım,ben hafif sudan geçiriyorum. Dilerseniz su da süzmezsiniz.
·         Süzülen makarnaları tekrar tencereye alıp,üzerine domates sosunu döküp,kısık ateşte  2-3 dakika daha pişirelim.
·         Ben makarna ve pilavı altını kapatır kapatmaz yemeği severim.
·          AFİYET OLSUN
·         NOT:Domates sosunun içine fesleğen, sosis, kıyma , mantar vs. ekleyebilirsiniz. Ve her çeşit makarna ile yapabilirsiniz.
·         NOT:DOMATES SOSLU MAKARNADA BEN SALÇA KULLANMIYORUM.

·         NOT:Makarna haşlarken ,kaynama suyunu az miktarda sıvı yağ koyarsak makarnalar yapışmaz.

DAHA FAZLA LEZZET

tereyağ 7839558775346647385

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item