KOLAY PASTA | Mutfak Ve Tatlar

KOLAY PASTA

KOLAY PASTA Sevgili Aynur Ege'ye tarifi için teşekkür ederiz; ellerinize sağlık:)




KOLAY PASTA
Sevgili Aynur Ege'ye tarifi için teşekkür ederiz; ellerinize sağlık:)

MALZEMELER:
1adet meyveli rulo kek
TABANI İÇİN: 2 paket eti burçak bisküvi
Erimiş yarım margarin veya tereyağ
MUHALLEBİSİ İÇİN:
1 kilo süt
6 yemek kaşığı un
10 yemek kaşığı şeker
1 adet yumurta
1 adet vanilya
1 paket kerem şanti
YAPILIŞI:
kelepçeli kalıbımızı yağlıyoruz büskivileri rondodan gecirip eritilen margarinle güzelce yediriyoruz ve bunu kalıbımıza iyce bastırıp arzuya göre 5 dakika ısıtılmış fırında hafif kızartıyoruz. Ben çıkarırken daha iyi sonuç aldım kalıp gibi cıktı. Dilimli keki büsküvilerin üzerine kelepcenin yanlarına yerleştiriyorum.KREMASI İÇİN, tencerede bütün malzemeleri koyup topaklanmadan muhallebi bişiriyoruz soğuyan muhallebiye 1 paket toz halindeki krem şantiyi ekleyip çırpıyoruz. ve kremamızı bİsküvilerin üzerine döküyoruz. Çok pratik ve çok hafif bir tatlıdır.AFİYET OLSUN
NOT:ben hazır ahu dudulu sos kullandım biraz recelinden taneleri ekledim.Sizler dilediğiniz sosu kullanabilirsiniz.

-->

DAHA FAZLA LEZZET

PASTALAR 2046798731253268328

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item