DOĞANIN RENKLERİ FAKİR TEKNOLOJİSİYLE BULUŞTU
DOĞANIN RENKLERİ FAKİR TEKNOLOJİSİYLE BULUŞTU Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Fakir Hausgeräte, renkli tasarımları ve ...
https://mutfakvetatlar.blogspot.com/2017/05/doganin-renkleri-fakir-teknolojisiyle.html
DOĞANIN RENKLERİ
FAKİR TEKNOLOJİSİYLE
BULUŞTU
Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Fakir Hausgeräte,
renkli tasarımları ve geliştirdiği mutfak grubu ürünleriyle iddialı…
Citycooks
Mutfak Okulu’nda gerçekleştirilen etkinlikte Fakir Hausgeräte Türkiye Pazarlama
Müdürü Esra Özden Türköz, basın
mensuplarıyla 2017 sektör değerlendirmesini ve 2016 Infografik sonuçları
çerçevesinde Türkiye’nin küçük ev aletleri kullanım alışkanlıklarını etkileyen
renkli ürün serilerinin başarısını paylaştı.
Son dönemde
özellikle mutfak grubu ürünlerde öne çıkan renkli serilerin sırrına değinen
Fakir Hausgeräte Pazarlama Müdürü Esra
Özden Türköz: ”Fakir Hausgeräte markanın 84.yılında öncü teknolojileri ve
tasarım odaklı inovatif ürünleri ile sektör trendlerine yön vermeye devam
ediyor. 2016 yılında çift haneli büyüme rakamları ile sektörel büyümenin önüne
geçen bir başarı yakaladık. Her yıl sektörümüze ve dolayısıyla ülke ekonomimize
değer katan lider bir marka olmanın sorumluluğunu taşıyoruz. Müşterisinin
duygularına hitap eden ve teknolojiyi inovasyonla harmanlayıp, ürünleri
işlevsellikleri yanı sıra tasarımlarıyla da fark edilir kılmak, markamıza değer
katıyor. Global ve ulusal moda akımlarını ve en yeni trendleri ürünlerimize
yansıtmak adına AR-GE departmanımız ile gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmalar,
müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak yeni teknolojiler ve ürünler geliştirmeye
yönelik. Mutfaklarında tasarımı ve şıklığı önemseyen, mutfak aletlerini aynı
zamanda dekoratif bir mutfak aksesuarı olarak değerlendiren müşterilerimize
renkli serilerimiz ilham verdi. Fakir özel renk pantoneleriyle geliştirdiğimiz
Rouge Serisi, Fuşya ve Mavi serilerin en yenisi 2016 yılında menekşe renginin
cazibesini mutfaklara yansıtan Fakir Violet olarak eklendi.
Rakiplerin
2017 yılında başarısından esinlenerek takipçisi olduğu Violet serisi, serinin
tüm ürünlerinde en çok tercih edilen renk olarak başarılı yükselişine devam
ediyor. 2017 ilk çeyrek değerlendirmesinde gıda hazırlama grubunda cirosal büyümeyi tetikleyen Violet serisi ile markamız
mutfakların vazgeçilmezi oluyor.
2016’da
raflarda yerini alan Türk kahvesi makinesi Fakir Kaave, henüz 1. Yaşını
kutlarken, %14’lük ciro payıyla otomatik Türk kahve makineleri kategorisinde
ikinci sıraya yükseldi. İlk çeyrek
verilerinde %39 büyüme oranı yakalayan otomatik Türk kahve makinelerinin
sektörel payının artışında Fakir Kaave’nin öncülüğü ve rolü büyüktür.” Dedi.
Basın
mensupları, Fakir Hausgeräte ürünleriyle yapılan lezzetler eşliğinde
gerçekleştirilen kahvaltıdan sonra, CityCooks Mutfak Okulu’nda Mutfak Koçu Şef
Recep Aydoğan ile birlikte keyifli bir workshop yaptılar.