Son Tarifler

Menu

ETİMEKLİ PROFİTEROL









    • ETİMEKLİ PROFİTEROL

      Orijinal Profiterolün tadını aratmayacak hatta birçok yerde yediğimiz Profiterollerden daha lezzetli bir tariftir. Denediğinizde 10 numara diyeceğiniz pratik bir Profiterol tarifidir.

            
      ·         MALZEMELER:
      ·         1 paket tuzsuz Etimek
      ·         1 litre süt
      ·         1 su toz şeker
      ·         1 su bardağı un
      ·         1 poşet sade toz krem şanti
      ·         ÜZERİ İÇİN:
      ·         Çikolata sosu ( Ben Dr.Oetker' in Bitter çikolata sosunu kullanıyorum.)
      ·         YAPILIŞI:
      ·          Bir tencereye süt,şeker ve unu alalım.
      ·          Sürekli karıştırarak muhallebi kıvamında göz göz olana değin pişirelim.  Pişen muhallebiyi mikserle güzelce çırpalım,akıcı bir krema olsun.
      ·          Ilınan muhallebinin içine 1 poşet toz krem şantiyi, ekleyelim ve mikserle  iyice çırpalım.
      ·          İçine Etimekleri çok da minik olmayan parçalar halinde ekleyelim ve  kaşıkla karıştıralım.
      ·          Bu karışımı ister cuplara ister çukur bir kaseye alalım.
      ·          Çikolata sosunu pişirip ılındığında tatlımızın üzerine dökelim.
      ·          Tatlımızı aynı profiterol gibi top top koyabilirsiniz,üzerine çikolata sosunu  bolca dökünüz

      ·          NOT:Tatlınızı akşamdan yapmanızı öneririm fakat çikolata sosunu  dökmeyiniz.Servis esnasında dökerseniz daha akışkan ve şık  olur.



Paylaş :

5 yorum to '' ETİMEKLİ PROFİTEROL "

ADD COMMENT
  1. Merhabalar, sizi ilgili ile izliyor ve beğeniyorum. Ben de sizi beklerim, mutlu olurum.
    www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. iyi günler Selma hanım.öncelikle tarifleriniz çok güzel ve bizlerin yapabileceği pratik şeyler.Çarşamba günüm vardı ve etimekli profiterolü yaptım.çok beğeni aldı.ben sadece cuplarda değil borcama döşeyip dilimleyerek servis yaptım.herkes çok beğendi.hafif bir tatlı oldu.bu tür pratik tariflerinizi bekliyoruz. teşekkür ederim ayrıca.....

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım; sizinde ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

  • Smiley eklemek için Ikon göster
  • Kod eklemek için Kullan : [pre]code here[/pre]
  • Resim eklemek için [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • Youtube video eklemek için direkt kodu yapıştırın. http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM